luni, 21 mai 2012

Asigurarile....o gluma

Mai tineti minte episodul cu lovitul din spate cand stai la semafor? Am fost impreuna, amandoi, eu si cu cel care m-a lovit (cumsecade, de altfel) la asiguratorul lui, EUROINS, am facut dosar. Eu am primit o hartie pe care scrie: "Bara spate" semnata de X, iar invinuitul a primit copia dupa Constatarea amiabila, caruia apropos vreau sa-i cer o copie.

Hilar este faptul ca am primit o adresa de la acesti oameni dedicati de la EUROINS, in care scrie: "Pana la aceasta data nu a fost confirmata vinovatia asiguratului nostru (Firma ***) si deocamdata avaria masinii dumneavoastra nu poate fi decontata. Pentru solutionarea problemei continuam cercetarea cazului. In temeiul art. 36 din Ordinul 14/2011 al CSA, EUROINS ROMANIA isi rezerva dreptul de a desfasura investigatii privind producerea evenimentului in cauza, si de aceea, pentru moment, nu ne aflam in masura sa dam curs solicitarii dumneavoastra" .

Fain, nu? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu